Presentació del projecte “Animals invisibles” a càrrec de l’escriptor Gabi Martínez i el naturalista Jordi Serrallonga (Museu de Tortosa, Aula Didàctica)

Presentació del llibre “Animales invisibles” i de l’exposició homònima, produïda pel Terres Festival, i que es podrà visitar des del mateix 7 de setembre i fins al a la Biblioteca de Tortosa fins a l’1 d’octubre.

Animals invisibles és un projecte sobre animals misteriosos, sigui per pertànyer a les llegendes dels diferents llocs, per estar presumptament extingits o per ser gairebé impossibles de localitzar. El llibre proposa una aventura literal en cadascuna de les seves presentacions, durant les que se segueix el rastre d’un animal simbòlic en el territori explorat. A través de la relació que els habitants tenen amb aquest animal, de la seva forma de cuidar-lo, perseguir-o recordar-ho, el públic va descobrir no només una geografia sinó també l’imaginari d’una societat. Un llibre de viatges diferent en el qual descobrirem llegendes, llocs mítics, espais on es donava caça o on s’amagaven aquests animals.

Reserva la teva entrada:

[tc_ticket id=”4421″]

Date

set. 07 2021
Expired!

Time

19:00 - 20:00

Location

Museu de Tortosa
Tortosa
Category